
Galatasaray-Adana Demirspor maçının yarıda kalmasından sonra dikkat çekici bir paylaşım da Beşiktaş’tan geldi.
Süper Lig 23. haftasında Galatasaray’a konuk olan Adana Demirspor, ilk yarıda verilen penaltı kararının ardından sahadan çekilme kararı aldı. Krizlerin yaşandığı Süper Lig’e damga vuran gecede Beşiktaş’tan da bir paylaşım geldi.
Siyah beyazlılar, resmi X hesabından “İyi ki Beşiktaşlıyız” yazarak bir görsel paylaştı. Görselde ise, “Biz Beşiktaşız, şerefimizle oynar, hakkımızlar kazanırız.” ifadeleri yer aldı.
İyi ki Beşiktaşlıyız. pic.twitter.com/w9kSTPTVdT
— Beşiktaş JK (@Besiktas) February 9, 2025
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Okan Buruk: Hedefimiz bu maçı kazanarak bir sonraki maçın avantajını yakalamak
1191 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1125 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
757 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
747 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
743 kez okundu